adaugare anunt
Termeni şi conditiiANPCRefero Group

Anulare filtru particule Constanta DPF OFF/FAP sau Chip tuning

tags
Preţ
CONTACT
mie place

Descriere

Dupa cum stim filtru de particule este intalnit deseori la autoturizmele diesel,acesta se infunda datorita nearderii corespunzatoare a gazelor emise pe esapament spre catalizator si apoi catre filtru de particule, principalul factor daunator este asa cum stim,multi dintre voi parcurg dinstante scurte,oras,orpiri dese la semafor,distante sau curse ce nu pemit incadrarea incalzirii filtrului de particule necesare pentru a ajunge la temperatura optima de ardere a gazelor din esapament(800-1000 de grade) datorita acestei functii neregulamentare filtrul de particule se infunda,motorul trage din greu,nu are putere,consum excesiv si cauze daunatoare ce duc la nefuntionarea motorului in parametrii normali ce pot provoca uzura sau chiar calarea motorului.

Mare atentie multi dintre voi alegeti solutia ieftina din service cu diagnoza sa va faca functia de regenerare,ce face numai sa dispara martorul din bord,e o functie ce pacaleste functia reala si reseteaza doar marja de eroare memorata din epprom care dureaza 15-20 minute si costa intre 100-150 lei,motorul sta turat pe loc,se incinge,totul si toti parametrii devin neregulamentari,presiunea turbo creste,emisile nu se elibereaza conform turatiei datorita filtrului de particule infundat,e ca si cum ai sufla intr-un bidon...aceste operatii sant total gresite!!!! motorul poate ceda,turbo sau calarea acestuia,acea functie nu elimina in totalitate calamina din filtru,din potriva va poate infunda mai rau decat este,se recomanda inlocuirea sau anularea,mai jos sant precizate toate aspectele si rezolvarea intregii acestei operatii.

In principiu filtrului de particule se poate curata pe interior de (depunere) dar nu inaltura suficient pentru a garanta eliminarea gazelor 100%. si nici nu previne infundarea acestuia.Solutia garantata,este scoaterea acestuia din esapamentul compartiment,dar si resoftarea ce consta in anulare acestei functii din sistemul de comanda ECU-DFP/FAP, fara a mai avea martori de post injectie,dar si aduce la normal functionarea postinjectiei,ajantajele sant:cresterea performantei motorului si puterii datorita evacuarii gazelor in timp real fara retinere de emisii in filtru,scaderea consumului si garantia ca nu veti mai avea probleme de nici un fel pe viitor,costul de anulare de filtru este mai mic decat inlocuirea acestuia,filtrul de particule trebuie mai intai eliminat fizic apoi anularea definitiva din soft.

Operatia se face in atelier profesional dotat cu echipament de ultima generatie,unic in CT.

Pentru mai multe detalii apelati telefonic.

-->VIZUALIZATI SI CELELALTE ANUNTURI """